IMTO: Focus pe SEO & SEM pregăteşte soluţii concrete în optimizarea şi marketingul pe motoare de căutare

Postat pe: 19 Oct, 2010

Agenţia interactivă PlayTheBalls dă start înscrierilor pentru IMTO: Focus pe SEO & SEM, un eveniment de 2 zile ce va avea loc pe 22-23 octombrie, în Iaşi.

 

Evenimentul pune accent pe informaţiile practice şi soluţiile concrete în 2 zile de workshop-uri, sesiuni interactive şi studii de caz. De la obiective până la construcţia site-ului şi optimizarea conversiilor, vorbitorii vor parcurge toate etapele importante dintr-o strategie SEO & SEM.

Cei 9 speakeri aleşi sunt unii dintre cei mai experimentaţi şi apreciaţi specialişti români în marketing online sau SEO & SEM: Claudiu Murariu, Gabi Nistoran, Cristina Andrei, Adriana Iordan, Gabriel Curcudel, Ionuţ Munteanu, Răzvan Alexa, Bogdan Aron şi Ciprian Gavriliu. În ambele zile vorbitorii vor realiza studii de caz live, pe proiectele sau campaniile participanţilor prezenţi. Focus pe SEO&SEM oferă premisele unei mai bune înţelegeri a ceea ce înseamnă SEO&SEM şi cum te poţi folosi în afacerea ta, totul într-un schimb interactiv, mai eficient.

„În participarea la evenimente e important să te implici, să îţi găseşti răspunsuri la potenţialele probleme. IMTO: Focus pe SEO & SEM e evenimentul în care mulţi au şansa să întâlnească oameni de online cu experienţă, să ceară şi să  primescă informaţii şi soluţii specifice de care sunt interesaţi.

 

Mă aştept să găsesc oameni interesaţi de SEO & SEM, de marketingul online, oameni care vor să interacţioneze şi vin aici pentru a descoperi cât mai multe.” a declarat Gabriel „Krumel” Curcurdel, fondator AdvertPoint şi unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti români în SEO & SEM.

Pentru a asigura un nivel ridicat al interacţiunii şi relevanţei pentru fiecare participant sunt disponibile doar 35 de locuri. Sunt asteptaţi: marketeri, brand manageri, publicitari, antreprenori şi manageri, specialişti SEO, web developeri, sau cei implicaţi direct în procesul de marketing/publicitate.

Ideea de a realiza un eveniment dedicat motoarelor de căutare a pornit din importanţa tot mai mare pe care acestea o au în strategiile de marketing actual. Peste 51.98% din traficul site-urilor româneşti este adus de motoarele de căutare, conform unui studiu Trafic.ro desfăşurat în perioada 1 Decembrie 2009 – 15 Ianuarie 2010 pe un eşantion de +40.000 de site-uri.