Administrarea spatiului alocat casutei de e-mail

Postat pe: 14 Ian, 2011

Cand intri pe site-ul Gazduire.ro, la pagina de servicii de gazduire, vezi printre caracteristicile enumerate ale hostingului Gazduire.ro, cele legate de e-mail: suport 24/7, acces e-mail securizat (criptat), alias e-mail nelimitat, raspuns automat la e-mail si listele de e-mail.
Si, pentru ca, in urma unui top al celor mai frecvente intrebari primite pe adresa de suport, intrebarea „Ce fac in cazul in care casuta de e-mail este plina si nu mai pot primi e-mailuri” a fost cel mai des primita, vom incepe seria de blogposturi prin care sa va oferim suport, cu raspunsul la problema cu e-mailul.

In cazul in care casuta ta de e-mail este plina si nu mai poti primi mesaje, ai doua solutii:

  1. Fie te conectezi la panoul de control -> sectiunea E-mail -> Administrare conturi si modificarea spatiu alocat casutei de e-mail, marind capacitatea casutei.
  2. Sau eliberezi spatiul din contul de e-mail prin stergerea e-mailurilor vechi sau prin descarcarea lor pe calculator, utilizand un client de e-mail precum Outlook Express, Microsoft Outlook, Thunderbird etc.

Pe langa situatia descrisa mai sus, in care casuta de e-mail este plina, o alta intrebare primita la adresa de contact, legata tot de functionarea e-mailului pe serverele Gazduire, suna cam asa „Nu mai primesc email-uri de cateva zile, desi sunt sigur ca au fost trimise catre mine. Ce se poate face?

Si intr-o astfel de situatie, explicatia este limita de spatiu alocata casutei de e-mail, care poate fi marita de catre clientii Gazduire.ro, asa cum precizam si mai sus, prin interfata CPanel.

Un alt motiv pentru care nu vedeti e-mailurile ar putea fi acela ca ele sunt recunoscute ca SPAM si sunt sterse in cazul in care ati setat din interfata Cpanel/ Mailscanner steargerea SPAM-ului. Cum puteti rezolva situatia – permitand e-mailurile de tip SPAM, marcate ca LOW.