TeCOMM Bucuresti: 3 provocari ale unui magazin online la inceput de drum

Postat pe: 30 Apr, 2015

Mai sunt 8 zile pana la Conferinta de comert electronic TeCOMM Bucuresti, in cadrul careia proprietarii magazinelor online vor primi solutii cu aplicabilitate imediata pentru business-ul lor.

In cadrul evenimentului vor fi prezentate 3 provocari ale unui magazin online la inceput de drum: serviciile operationale necesare unui magazin online, protectia marcii pe Internet, alegerea serviciilor de optimizare corecte.

Serviciile operationale necesare unui magazin online.

Daca in prezent, comertul online din total retail este 2,5%, parerea mea este ca «e-commerce-ul» nu se va opri din crestere pana spre 50%. Acest lucru inseamna ca vom avea 10 ani de crestere certa pentru comerţul online, orice se va intampla cu economia romaneasca- Bog­dan Colce­riu – CEO si unul dintre fondatorii Frisbo, prima platforma care ofera in prezent toate serviciile operationale necesare unui magazin online.

Bogdan Colceriu va vorbi in cadrul TeCOMM despre “Cum modifica solutiile logistice eCommerce-ulsi va dezvolta conceptul de e-fulfillment, serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor in numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, impachetare si livrare sau chiar gestionare website, bazandu-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare si urmarire a comenzilor.

Protectia marcii pe Internet.  

Marca joaca un rol important in strategia de marketing si contribuie la consolidarea imaginii si a reputatiei. Claudia Jelea, trademark expert – IP Boutique va vorbi in cadrul conferintei TeCOMM Bucuresti despre “Provocarile marcilor comerciale in comertul online”, prezentand cateva probleme juridice cu care se pot confrunta cei care profeseaza in lumea eCommerce cum ar fi: protectia brandului, marci de nume de domenii, folosirea marcilor ca si cuvinte cheie in publicitate si produse contrafacute.

Alegerea serviciilor de optimizare corecte.

Atunci cand se initiaza un proces de SEO pentru un business trebuie tinut cont de cateva elemente importante, astfel incat rezultatele acestui proces sa fie in avantajul businessului. Daniel Ene – CMO si Marian Malahin – CEO Agile Media, vor sustine un workshop despre “Cum alegi servicii de optimizare?”.

TeCOMM Bucuresti aduce in Romania si o serie de nume internationale importante ale domeniului precum Maik Metzen – Managing Partner AKM3 – una dintre cele mai mari companii internationale SEO din Europa, Martin Newman- CEO Practicology, Ralf Haberich, CCO in cadrul companiei Webtrekk si autorul cartii “Future Digital Business”.

TeCOMM Bucuresti va avea loc in perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza.

Structura evenimentului:

Ziua 1 – 7 mai:  Conferinta de Ecommerce – vor fi prezentari si dezbateri cu noutati, provocari si recomandari din domeniu

- Ziua 2 – 8 mai: Workshop-uri si MarkDay: 12 workshopuri in 2 sali paralele pentru cei interesati de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistica si trademark si alte 6 workshopuri dedicate specialistilor  in marketing digital in cadrul MarkDay.

Profita de ultimele zile de inscrieri si asigura-ti un loc in sala! Informatii despre speakeri, inscrieri si agenda evenimentului gasiti pe www.bucharest.tecomm.ro.

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events, o agentie de evenimente in domenii precum: turism, home&deco, comert online, medical si antreprenoriat. Portofoliu Libero Events contine si conferintele: The Woman, HR Summit, Tecomm, MarkDay, Software Arcitecture Day, workshopuri, seminarii, dar si targuri si expozitii precum Touristica.