In 5 ani comertul electronic va deveni o componenta obligatorie a oricarui tip de comert

In 7 si 8 mai, la Crowne Plaza, a avut loc prima editie din Bucuresti a Conferintei de comert electronic, TeCOMM, dupa alte 5 editii de succes organizate in Cluj si Iasi.

Evenimentul s-a desfasurat pe durata a 2 zile si a reunit peste 300 de participanti, majoritatea reprezentanţi ai magazinelor online din Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj Napoca, Deva si Iasi. Speakerii prezenti la aceasta conferinta, au fost unii dintre cei mai buni specialisti nationali si internationali.

TeCOMM a imbinat prezentari si workshopuri in cadrul carora s-a discutat despre cele mai recente tendinte si evolutii in acest domeniu, fiind abordate totodata si subiecte privind oportunitatile si provocarile intalnite in eCommerce.

In cadrul conferintei s-a discutat despre prognoze asupra trendurilor in eCommerce, sfaturi si noi metode de optimizare a site-urilor, cu perspective inedite pentru cresterea vanzarilor si cu noi oportunitaţi de colaborare.

Iata cateva idei din cadrul conferintei:

– Horia Grozea – Director Online & Mobile Payments, mobilpay

“Trebuie sa inovezi continuu si sa fii in pas cu trendurile. Folositi datele despre comportamentul clientilor pe site-ul vostru, informatia este foarte importanta.”

– Gabriel Ghita –Business Development Manager, Mastercard

“Principalele motive pentru care utilizatorii isi abandoneaza cosul: neincredere, proces prea complicat, securitate.”

– Andreea Catu – Community Manager, AVON

“Ganditi-va la customer service omnichannel. Daca aveti un site de eCommerce, trebuie customizat pentru mobile. Segmentarea in comunicare este esentiala.”

– Lucia Ciuca – Director Marketing & Comunicare, eMAG

“eMAG va intra curand si pe piata din Polonia (dupa Romania, Bulgaria, Ungaria).”

– Florian Jansen (RU) Managing Director & Co-Founder, Lamoda

“Principalele bariere pentru care oamenii nu cumpara online sunt: 86% nu pot sa atinga produsele, 83% nu pot incerca produsele, 79-80% au probleme cu marimea, teama ca nu le pot incerca, 68% considera complicat procedeul de returnare, 61% livrare contra cost pentru livrarile mici.”

– Maciej Wyszynski (PL) Managing Director CEE, Sociomantic

“Ca sa ai succes, trebui sa intelegi consumatorul si comportamentul lui, concentrandu-te pe omni-channel.”

– Ralf Haberich (GER) CCO, Webtrekk and Author Of “Future Digital Business”

“Companiile data-driven vor prelua conducerea, datele vor deveni noul limbaj de business, cu ajutorul acestora, vei putea comunica si vei convinge.”

– Martin Newman (UK) CE,  Practicology

“Retailerii au nevoie de lideri care inteleg clientii si iau in considerare o analiza cost-beneficiu, nu doar costurile.”

– Radu Vilceanu – Founder & CEO, Contentspeed

“O retea de magazine online garanteaza vanzari online cu costuri minime instantaneu.

In 5 ani: Comertul electronic va deveni o componenta obligatorie a oricarui tip de comert,  fie B2C ori B2B, iar majoritatea magazinelor online vor deschide si magazine offline pentru cresterea increderii si oferirea de servicii, din cauza.”

Speakerii editiei au fost specialisti in mediul online de la companii precum: Mastercard, mobilpay, eMag, Avon, AnyMedia, Silkweb, Delazero, Content Speed, Cognitive SEO, Conversions Academy, GeoRanker, Silkweb, SEO Monitor, elefant.ro, Conversion, IPBoutique, Frisbo, Agile Media, AdLemonade, Loopaa, Netlogiq, TheMarks, iLeo, ConversionWorks (UK), Practicology (UK), Webtrekk (GER), AKM3 (GER), SociomanticLab (PL), LaModa (RU).

Sponsorul principal a fost Mastercard, iar evenimentul a fost organizat de Libero Events, o agenţie de evenimente în domenii precum: turism, home&deco, comerţ online, medical şi antreprenoriat.

You May Also Like

About the Author: gazduire