5 pagini obligatorii pentru un website

Sunteți gata să vă construiți website-ul pentru afacerea dvs. sau poate aveți deja un website, dar nu știți exact ce ar trebui să afișați consumatorilor pe site. Într-o lume dominată de digital și în plină expansiune, e greșit să credeți că website-ul dvs. are tot ce are nevoie și este finalizat. În realitate, are nevoie de îmbunătățiri tot timpul și merită atenție constantă dacă doriți să vedeți rezultate.

Cu siguranță doriți ca serviciile, informațiile de contact ale companiei să fie ușor accesibile vizitatorilor. O să vă prezint cele 5 pagini esențiale de care are nevoie aproape orice site de afaceri mici pentru a vă fi ușor să vă conturați harta informațiilor site-ului dvs. web. Aceste pagini pot fi intitulate diferit în funcție de modelul afacerii dvs., dar acestea sunt punctele de plecare pentru construirea structurii generale a site-ului și a secțiunilor de pagină.

Pagina PRINCIPALĂ

Primul lucru pe care îl vor vedea vizitatorii site-ului va fi pagina principală a site-ului. De la prima interacțiune, trebuie să se înțeleagă clar viziunea companiei, precum și modalitățile prin care vă puteți ajuta consumatorii. Odată ce au aterizat pe această pagină, trebuie să le oferiți un impuls să rămână. Aceasta este o pagină care trebuie sub orice formă să fie pusă la punct. Oferiți o descriere scurtă și clară despre afacerea dvs., o explicație rapidă despre serviciile pe care le oferiți și o listă directă a modalităților prin care vă puteți ajuta clientul ideal. Asigurați-vă că utilizați titluri și subtitluri îndrăznețe. Proiectați pagina și formatați-o într-un mod care facilitează vizitatorii să găsească ceea ce caută. Însă toate aceste lucruri pentru a fi vizibile, pagina trebuie să se încarce rapid, dacă durează mai mult de 2-3 secunde încărcarea, ați pierdut vizitatorii.

Pagina cu informații DESPRE COMPANIE

Aici e locul unde puteți „străluci”, deoarece puteți expune în cel mai interesant mod cine sunteți și puteți relaționa cu clientul. Aici e pagina unde clientul vă cunoaște. Pagina dvs. DESPRE ar trebui să ofere un rezumat pe scurt despre cine sunteți, povestea / istoria companiei dvs. și un paragraf sau două care să detalieze CUM și DE CE face afacerea dvs. ceea ce face. Pagina „Despre noi” are un efect semnificativ asupra experienței utilizatorului. Vizitatorii fac clic pe această pagină pentru a-și răspunde la o întrebare critică: rezonează această companie cu mine?

Pagina SERVICII

Pagina de servicii sau produse este crucială, deoarece aici faceți cea mai mare parte a vânzărilor. De asemenea, este probabil să fie pagina cu cel mai mare trafic de la motoarele de căutare și celelalte canale de marketing. Totul despre această pagină ar trebui optimizat pentru a încuraja vizitatorul să acționeze. Prezentați serviciile (programe, produse, oferte etc.) pe care le oferiți. Pentru fiecare dintre serviciile dvs., creați o scurtă descriere împreună cu toate detaliile de preț și lucruri importante de subliniat. Această pagină ar trebui să transforme un vizitator obișnuit într-un cumpărător frecvent.

Pagina CONTACT

Afișați aici adresa de e-mail a companiei dvs., numărul de telefon și adresa de poștă fizică (aceste informații ar trebui incluse și în secțiunea de subsol a site-ului dvs. web). Împreună cu aceste informații, includeți legături către conturile de social media ale companiei dvs., programul de lucru și un formular simplu de contact. Pagina de contact e ca un instrument de asistență pentru clienții dvs. trebuie să fie accesibilă și să dețină toate modalitățile prin care pot lua legătura cu voi.

Pagina BLOGULUI

Indiferent de mărimea afacerii dvs., site-ul dvs. trebuie să dispună de o pagină de blog sau de o secțiune cu articole, indiferent cum doriți să o denumiți. Blogging-ul este un instrument puternic de marketing. Prin blog marca dvs. comunică direct cu clienții. Vă permite cu adevărat să vă promovați expertiza în timp ce încercați să ajungeți la clientul ideal și să îl determinați să cumpere. Blogurile generează trafic către site-ul dvs. web. Acestea sunt șansa ta de a- ți uimi adepții cu experiența ta în domeniu. Cu cât scrieți mai multe despre un anumit domeniu și cu cât oferiți mai multe răspunsuri publicului țintă, cu atât mai mult vă consideră un expert în domeniu.

Alte pagini de luat în considerare:

–          Politica de confidențialitate

–          Termeni și condiții

–          Pagina de întrebări frecvente

Sperăm că au fost de ajutor aceste informații ca și punct de plecare atunci când planificați conținutul site-ului web. Site-ul web este o parte crucială a afacerii dvs., nu uitați să îl optimizați cât de mult puteți și să îi oferiți valoare. Poate ați dori să vedeți și articolul nostru despre modalități de a converti vizitatorii site-ului în clienți. De asemenea, dacă aveți nevoie de o soluție de gazduire web la cele mai înalte niveluri, aruncați o privire la pachetele noastre de web hosting.

You May Also Like

About the Author: gazduire