De ce am nevoie de certificat SSL- sau cum vinzi un certificat SSL unui sceptic!

Cum să vinzi un certificat SSL unui sceptic?

”Da, sigur, e doar un nou mod prin care vreți să mă stoarceți de bani!” – nu, n-am auzit asta, dar suntem siguri că asta gândesc persoanele care nu vor să-și ia un certificat SSL. Nu acuzăm pe nimeni, deoarece reticența, suntem siguri, vine din prea puțină informație. Astfel, ne-am gândit să vă arătăm cum poți vinde un certificat SSL unui sceptic. 

De ce am ales această direcție? Deoarece vrem să vedeți care este procesul prin care trecem noi, atunci când știm că un client are nevoie de certificat SSL, dar acesta nu e convins de necesitatea acestuia.  

SSL-ul protejează datele 

Odată ce ți-ai creat un site, ți-ai asumat faptul că vei aduna anumite date, unele confidențiale, altele nu. Odată cu GDPR, majoritatea datelor au devenit confidențiale. Totuși, clientul tău încă e de acord să-ți ofere acele date – făcându-și cont pe site-ul tău sau doar acceptând cookie-urile.  

Partea bună, atunci când ai un certificat SSL, este că toate aceste date sunt encriptate. Pe scurt, dacă cineva reușește, prin modalități nu tocmai corecte, să intre în bazele tale de date, acesta o să vadă informații hașurate, datorită certificatului SSL!  

Un certificat SSL îți afirmă identitatea 

Atunci când vrei să instalezi un certificat SSL, identitatea ta va fi verificată. Treci de această verificare doar dacă informațiile pe care le oferi sunt reale, iar tu poți fi identificat. Practic, dacă un site web pe care-l vizitezi are certificat SSL, înseamnă că acesta este deținut de o persoană fizică sau juridică care chiar există. 

Odată cu evoluția internetului, am văzut tot felul de ciudățenii. Dacă vrei ca ai tăi clienți să aibă încredere că intră pe un site de încredere și că în spatele acestuia există o persoană reală, instalează-ți un certificat SSL.   

Vrei să apari în rezultatele Google? Ai face bine să-ți instalezi certificatul SSL 

Dacă până în 2018, Google ”sugera” să îți instalezi un certificat SSL, acum nu mai merge chiar așa – trebuie să ai unul instalat dacă vrei să apari în rezultatele Google. Te surprinde asta? 

N-ar trebui.

Google vrea să transmită tuturor utilizatorilor care caută ceva pe platforma lor că pot avea încredere în ei. Practic, dacă n-ai certificat SSL, șansele ca utilizatorii să te găsească pe Google sunt extrem de mici – singurele șanse fiind să caute direct numele domeniului tău.  

Clienții tăi vor să plătească online, cu cardul – de ce nu-I lași?  

Cerințele PCI/DSS îți sunt cunoscute, așa-I? Dacă ai un magazin online și vrei ca utilizatorii tăi să plătească cu cardul, cu siguranță ai mai auzit acești termeni. 

Dacă site-ul tău nu are un certificat SSL instalat, s-ar putea totuși să existe o problemă…Mai exact, problema ar fi următoarea – nu o să poți introduce acest tip de plată. Instalarea unui certificat SSL este una din cele 12 cerințe pentru a putea implementa acest tip de plată.  

Demonstrează-le clienților tăi că pot avea încredere în tine

Toate punctele pe care ți le am menționat deja sunt extrem de importante, dar toate merg spre o singură direcție și concluzie – încrederea clienților tăi. Dacă un client îți vizitează site-ul, o să primească acel pop-up, indiferent de browser, care-l anunță că se pregătește să viziteze un site ce nu dispune de certificat SSL.  

Poate că acel client chiar ar vrea să-ți viziteze site-ul. Poate o să treacă peste faptul că nu ai certificat SSL. Dar…de ce să-I faci asta? Ca să economisești niște bani care, într-un an, nu fac o diferență prea mare.  

Te-am convins, scepticule, să cumperi certificatul SSL? Acum înțelegi de ce ne dorim să-ți cumperi un certificat SSL? Dacă te-am convins, hai pe site-ul nostru acum!  

You May Also Like

About the Author: Eduard P