Lansarea unui magazin online si COVID-19

Importanta comertului electronic a devenit evidenta in timpul crizei provocate de COVID-19. Nevoia de a avea un magazin online a crescut la fel de repede, odata cu pandemia. Intreprinderile au cautat solutii cat mai repede, 87% dintre acestea plasand comertul online in centrul preocuparilor, drept urmare cumparaturile in magazinele fizice au scazut.

Companiile care activau deja in acest spatiu, cu siguranta au avut avantaj odata ce criza si-a facut aparitia si deplasarile nu au mai fost posibile. Dar asta nu inseamna ca nu exista oportunitati si pentru afacerea dvs. de care puteti sa profitati pentru a face diferenta.

Cum puteti lansa un magazin in perioade dificile, care este cheia pentru a reusi?

  1. Integrarea – imbunatatiti-va pozitia pe piata, faceti-va cunoscuta afacerea
  2. Alegeti o platforma care se potriveste cu cerintele dvs. si este usor de utilizat. Asigurati-va ca platforma aleasa satisface nevoile dvs. de afaceri si ca nu platiti pentru solutii de care nu aveti nevoie.
  3. Profitati de noile oportunitati de marketing – cu un magazin online optimizat, puteti profita de oportunitati si de datele primite de la clienti pentru a va imbunatati strategiile de marketing si a realiza campanii cu continut personalizat. Studiati-va cu atentie datele!
  4. Concentrati-va atentia asupra vitezei magazinului online, deoarece e un parametru crucial.
    Lansarea unui magazin online poate fi o adevarata provocare, tocmai de aceea asigurati-va ca exista cineva la care puteti apela daca aveti nevoie de ajutor, alegeti un furnizor care va ofera un anumit nivel de asistenta si care va ofera resursele si performanta necesara pentru a supravietui in online.
  5. Profitati la maxim de retelele sociale – conectati-va cu clientii intr-un  mod multi-omnicanal si mai ales prin intermediul platformelor si reduceti decalajul dintre cumparaturile offline si online.
  6. Aveti nevoie de un site web usor de navigat, convenabil pentru clienti, sa aiba optiuni precum cercetarea articolelor/produselor, verificarea specificatiilor si orice altceva relevant pentru acel produs online.

Sa luam in considerare, de asemenea, cateva dintre motivele pentru care clientii vor continua sa cumpere din ce in ce mai mult online:

–          Noi obiceiuri de cumparaturi – situatia provocata de aceasta pandemie, a persistat suficient de mult, incat oamenii au inceput sa experimenteze sentimentul captivant si reconfortant al cumparaturilor online si sa se obisnuiasca cu acesta.

–          Tranzitia catre utilizarea dispozitivelor mobile exclusiv, a facilitat navigarea si cumparaturile online, clientii avand posibilitatea de a plasa mult mai rapid comenzi online.

–          Temerile provocate de covid-19 nu vor disparea – unii oameni vor fi precauti dupa aceasta perioada si vor prefera sa faca cumparaturi in siguranta din confortul locuintei.

–          Unele articole care devin inexistente in magazinele fizice, pot fi comandate sau precomandate online.

–          Nivel mult mai mare de control asupra publicului caruia doriti sa va adresati si sa le vindeti servicii sau produse

Pe masura ce comertul electronic devine mai popular, retailul online va continua sa domine exponential. Desi putem vorbi de cumparaturi live si cumparaturi online ca modele distincte si chiar competitive, drept vorbind, aceste modele se imbina tot mai mult. Avand in vedere faptul ca clientii sunt fideli unui brand si acela are locatii atat din caramida si mortar cat si magazin online, ei nu vor ezita sa achizitioneze produse din ambele locuri.

Restrictiile impuse de COVID-19 au facut cumparaturile online mai atragatoare, devenind o tendinta pe termen lung. Pentru a profita la maximum de acest lucru, companiile au nevoie de niste solutii fiabile si optime pentru a rezista in spatiul online. Companiile care nu au facut deja pasul acesta, e timpul sa se reorienteze, noi suntem aici pentru a va ajuta cu solutii de gazduire fiabile, fiind un provider de web hosting de incredere. Securitate, viteza si uptime garantat intr-un singur loc. In lipsa unui furnizor de gazduire de incredere pentru magazinul dvs. online, puteti constata ca intalniti perioade de nefunctionare regulate, neprevazute si care va restrictioneaza posibilitatea de a genera vanzari si profit.

Este afacerea dvs. pregatita pentru acest salt la spatiul online?

You May Also Like

About the Author: gazduire