Optimizare SEO: sfaturi pentru a stimula poziția în clasamentul Google

Postat pe: 28 Oct, 2020

optimizare SEO

Optimizarea SEO e cheia succesului dvs. online și a site-ului dvs. web. Cu toate acestea e un proces complex, care implică efort, trebuie să faceți paginile blogului cât mai atrăgătoare pentru roboții motoarelor de căutare. Cu cât conținutul dvs. pare mai relevant, autoritar și de înaltă calitate pe baza algoritmului motorului de căutare, cu atât va fi mai sus pe pagina rezultatelor motorului de căutare (SERP). Ca atare, modul în care formatați paginile și postările blogului dvs. au un impact direct. Având în vedere importanța traficului organic și că primele 3 rezultate primesc marea atenție de la vizitatori, aceste practici sunt vitale pentru succesul site-ului dvs.

Care sunt tacticile care vă vor ajuta să dominați motoarele de căutare? Care sunt tendințele SEO pe care trebuie să le cunoașteți?

Creați conținut de calitate – scrieți prima dată pentru utilizatori și abia apoi pentru motoarele de căutare. Dacă puteți afla de ce vin oamenii pe site-ul dvs. web le puteți oferi conținut de calitate ca și răspuns la nevoile lor. Scrierea unui conținut bun, necesită timp, însă merită, motoarele de căutare doresc să afișeze conținut bun. Calitatea conținutului vă menține oamenii angajanți pe site, îi va face predispuși să partajeze informațiile și cu alți utilizatori și acest lucru va câștiga backlinks.

Incorporați cuvintele cheie potrivite în conținutul dvs. – subiectele relevante se învârt în jurul cuvintelor cheie. Crawlerele google analizează procentul de cuvinte cheie apărute în text și decid relevanța/importanța conținutului. Cuvântul cheie trebuie să fie utilizat în mod uniform în tot textul. De asemenea, e recomandat să utilizați și variații ale cuvântului cheie. Însă nu uitați că textul dvs. trebuie să sune natural, forțarea unui cuvânt cheie care nu are sens va face mai mult rău decât bine.

Optimizați-vă imaginile – numele fișierelor trebuie să fie descriptive, deoarece roboții nu vă pot „vedea” imaginile, ei folosesc text alternativ pentru a determina ce conțin. De asemenea, e important să aveți imaginile la dimensiuni adecvate.

A avea un site web sigur e crucial pentru succesul afacerii dvs. online. Un certificat SSL nu e necesar doar pentru securitatea site-ului, ci e și un factor de clasare Google. SSL-urile criptează informațiile transmise de un utilizator final către site-ul dvs. și invers. Pentru că percepția contează, site-urile cu un certificat SSL activ, au în bara de adrese un indicator vizsual care indică un site web sigur și securizat. Pe de altă parte, site-urile fără SSL indică un mesaj „Not Secure” și pot determina vizitatorii site-ului să își piardă încrederea în voi. Prin urmare, vă recomandăm să nu îi îndepărtați înainte să vă examineze paginile și să activați un certificat SSL cât mai repede cu putință.

Viteza paginilor e un factor critc pentru SEO. În trecut poate că puteai avea succes cu un website lent, însă acum nimeni nu mai poate aștepta 5 minute până se încarcă un site. O pagină lentă poate frustra utilizatorul și îl va face să vă ignore produsul. Viteza paginii e vitală atât pentru utilizatori cât și pentru motoarele de căutare. 57% dintre utilizatori vor părăsi o pagină care durează mai mult de 3 sec. să se încarce. Acest lucru, înseamnă că dacă paginile dvs. se încarcă lent, ați pierdut lupta pentru înregistrări organice de top, chiar dacă aveți conținut de calitate pe site sau un design impecabil. Scăpați de elementele neesențiale care vă încetinesc site-ul, precum pluginuri de care nu aveți nevoie și alegeți un furnizor de găzduire web de încredere care vă va scăpa de aceste griji.

Scrieți titluri și meta descrieri unice și relevante pentru fiecare pagină. Unul dintre cele mai importante sfaturi SEO pe care majoritatea oamenilor le neglijează este meta descrierea bine elaborată. Printre elementele de bază ale SEO se regăsesc cuvintele cheie alese potrivit, conținutul bine elaborat, titlurile relevante și adresele URL care explică clar despre ce e vorba în acel text, precum și meta descrieri și etichete de cuvinte cheie care indică roboților de căutare ce se află pe site-ul dvs. Toate acestea fiind elemente SEO pentru optimizare, gratuite.

Design responsive și compatibil cu dispozitivele mobile. Utilizarea unui design web receptiv vă asigura că tot publicul dvs. țintă poate avea o experiență plăcută în timp ce vă vizitează site-ul. Mai ales că mai mult de jumătate dintre utilizatorii de internet navighează de pe dispozitive mobile.

Sperăm că veți implementa aceste strategii pe site-ul dvs. web. SEO este crucial pentru a prospera online, nu lăsați afacerea în urmă. SEO este un proces continuu pe termen lung. Dacă acordați atenție acestor sfaturi SEO vă asigurăm că veți crea conținut mai bun, veți genera mai mult trafic organic și veți obține mai mulți clienți potențiali.

Ce sfaturi SEO au funcționat pentru afacerea ta?