Calitatea suportului tehnic iti poate afecta afacerea?

suportului tehnic

Orice problemă ar întâmpina clienții apelează la serviciul de asistență tehnică. Fie că problema este o eroare de „utilizator”, o eroare sau o problemă tehnică, nu contează pentru ei, vor doar să le fie rezolvată, astfel încât să își poată continua munca. Dacă nu se pot conecta la contul lor sau nu pot să utilizeze un serviciu, vă contactează. Prin urmare va trebui să aveți o echipă în spate cu expertiză tehnică pentru a fi la dispoziția celor care au întrebări sau probleme. Dacă nu există nimeni să rezolve aceste situații, atunci clienții își vor pierde încrederea și vor înceta în cele din urmă să vă mai utilizeze produsul sau serviciul.

În linii mari, dacă gestionați un volum mare de produse, dacă serviciile dvs. sunt utilizate de o multitudine de clienți, atunci cu siguranță asistența tehnică este crucială pentru afacerea dvs.

Asistența tehnică sau „suportul tehnic” este o formă de comunicare cu clienții pe care o utilizează companiile axate pe produs pentru a-și ajuta utilizatorii să profite la maximum de produsele lor. De obicei, acest lucru se face prin baze de cunoștințe, chat live, e-mail sau telefon și își propune să rezolve probleme tehnice, cum ar fi probleme de instalare, erori de conectare și alte dificultăți tehnice care pot avea un impact negativ asupra experienței utilizatorului.

Poate părea că asistența tehnică este același lucru cu asistența pentru clienți, însă nu e așa. Asistența pentru clienți implică oameni care răspund apelurilor venite din partea clienților nemulțumiți de problemele cauzate de plată și livrare. Acestea două diferă din prisma problemelor tratate.

Cum puteți să oferiți cea mai bună asistență tehnică, să vă mulțumiți utilizatorii, astfel încât aceștia să rămână fideli și să revină?

  1. Tratați asistența tehnică cu aceeași importanță ca și vânzările. De fiecare dată când echipele dvs. de marketing și vânzări interacționează cu un nou client, aceștia au în vedere un serviciu excelent pentru a-i reține. Și primul punct de contact pe care îl va avea un nou client odată ce a instalat sau interacționat cu produsul dvs. este asistența tehnică. Dar, asistența tehnică nu se referă doar la gestionarea cererilor primite ale clienților. Puteți utiliza asistență tehnică pentru a vinde produse și servicii către clienții dvs. De exemplu, dacă un client are o problemă specifică și nu se poate rezolva având în vedere planul actual de prețuri, asistența tehnică poate sugera o actualizare la un plan cu prețuri mai ridicate. În acest fel, le rezolvați problema și totodată le oferiți o soluție care le permite să continue pe o perioadă mai lungă și în același timp creșteți angajamentul lor ca client.
  2. Asigurați-vă că echipa e suficient de instruită încât să ofere cele mai bune răspunsuri. Pe măsură ce afacerea dvs. crește, trebuie să vă asigurați că nevoile clienților dvs. sunt satisfăcute rapid și eficient. Răspunsul la întrebările clienților dvs. ar trebui menținut la un nivel optim. Dacă puteți răspunde imediat la întrebările lor, satisfacția clienților crește. Clienții preferă afacerile care acordă atenție sporită suportului tehnic.
  3. Oferiți-le posibilități multiple de a vă contacta și la îndemână. Nimeni nu dorește să petreacă timp navigând pe site-ul dvs. web pentru un link către asistență tehnică. Cel puțin o modalitate de suport trebuie să fie în prim plan. Rezolvarea rapidă a problemelor de asistență pentru utilizatori și asigurarea accesului tehnic extrem de accesibil pentru clienții dvs. este un mod sigur de a-i menține satisfăcuți și de a-i păstra pe termen lung. Email-ul este o opțiune excelentă, pentru că vă oferă posibilitatea să le rezolvați problemele în orice moment și e o metodă excelentă de a gestiona asistența tehnică. Gestionarea relațiilor cu clienții e un efort de echipă. Asistența tehnică nu este ușoară. Tocmai de aceea, în funcție de nevoile utilizatorilor dvs., aceste probleme ar putea fi gestionate și prin e-mail,  asistență prin chat live, baze de cunoștințe și prin telefon.
  4. Învățați să ascultați clienții. Clienții dvs. vă pot oferi informații valoroase despre ceea ce funcționează în compania dvs. și despre ce nu. Prin analizarea diferitelor interogări de suport tehnic primite, puteți descoperi cum puteți îmbunătăți produsul, ce puteți schimba la el și ce nu funcționează la serviciile dvs.

În industria web hostingului, suportul tehnic are o importanță aparte, fiind unul dintre cele mai importante elemente care stau la baza deciziei alegerii providerului. Timpul de solutionare a problemelor trebuie să fie cât mai scurt, pentru că a avea website-ul online cât mai repede posibil în cazul unor eventuale probleme, este un aspect crucial pentru orice afacere online. Companiile de web hosting care oferă suport tehnic prin modalități multiple și indiferent de planul de care dispune sau de gravitatea problemei, au parte de un mare avantaj competitiv.

Începeți să faceți din asistența tehnică o prioritate în afacerea dvs. Asta facem noi la Gazduire.ro, iar feedback-ul zilnic, primit de la clienții noștri ne confirmă acest aspect.

You May Also Like

About the Author: gazduire