Care sunt modalitățile de a converti vizitatorii site-ului în clienți?

Postat pe: 13 Ian, 2021

trafic organic

Construirea unui website și creșterea traficului site-ului web reprezintă pași importanți în dezvoltarea afacerii dvs. Ați lansat un site și vedeți creșteri semnificative ale traficului, însă nu sunteți siguri că acei vizitatori se convertesc în clienți fideli? Ce e de făcut?

Nu sunteți singuri, în primul rând, pentru că mulți proprietari de site-uri se află în aceeași situație. Nu înseamnă că site-ul dvs. are o problemă, chiar dacă vă luptați să obțineți conversii, trebuie să vă îndreptați atenția și asupra altor aspecte care influențează deciziile consumatorilor.

Să vorbim despre ceea ce ar putea împiedica creșterea vânzărilor și despre cum să vă îmbunătățiți site-ul strategic pentru a crește veniturile.

  1. Cunoașteți-vă publicul țintă – Primul pas este să creați profiluri de clienți pe baza a ceea ce știți deja despre publicul dvs. Dacă ghicirea profilurilor clienților dvs. pe baza ideilor preconcepute nu oferă suficiente informații sau dacă nu primiți conversii pe baza profilurilor dvs. actuale de clienți, efectuați studii de piață pentru a capta date mai bune. Înarmat cu date reale, vă puteți ajusta profilurile și segmentele de clienți și puteți crea o experiență mai bună a utilizatorului site-ului web, pe baza datelor exacte.
  2. Creați apeluri la acțiune – Cel mai bun mod de a-i determina pe vizitatori să convertească este să le spuneți exact ce doriți să facă într-un îndemn la acțiune . Dacă doriți să cumpere ceva, includeți un pop-up pe care scrie „cumpărați acum” și avansează automat utilizatorul într-un coș de cumpărături. De exemplu, dacă ajung pe o pagină de produs, furnizați butoane pentru a adăuga produse în coșuri. Apoi, clarificați cum să facă clic pe coș. Odată ce clientul este în coșul dvs., evidențiați modul în care poate finaliza achiziția. De îndată ce achiziția este finalizată, redirecționați vizitatorii site-ului dvs. către o altă pagină importantă de vânzări a site-ului web.
  3. Creați un sentiment de urgență – Crearea unui sentiment de urgență nu înseamnă crearea panicii în rândul consumatorilor, ci mai degrabă motivarea în a face o alegere rapidă a produselor de care au nevoie. Puteți face acest lucru, incorporând un ceas cu numărătoare inversă pe site-ul dvs. câtre pagina cu vânzări si reduceri (daca este cazul), prin afișarea unui număr restrâns de produse din stocul total sau oferirea de reduceri pentru produsele adăugate în coș, dar încă necomandate. Câteva tehnici de urgență, cum ar fi acordarea de reduceri la articolele din coș, ceasul cu numărătoare inversă către pagina de vânzări, afișarea numărului limitat de stocuri, ultima dată la reduceri și numărul de persoane care au achiziționat acel produs etc.
  4. Oferiti asistență de top pentru clienți o să-i câștigați de partea voastră și o să aveți parte de venituri suplimentare. Când vorbesc clienții cu reprezentanții dvs. de asistență, ar trebui să se simtă deosebiți, fiecare dialog să ia forma unei conversații cu un prieten bun, nu cu un străin. De asemenea, e esențial ca asistența să fie cât mai rapidă și implicată, problemele să fie rezolvate în cel mai scurt timp. Serviciile de calitate vor ajuta vizitatorii să devină clienți.
  5. Prezentați o ofertă irezistibilă sub forma unui pop-up de ieșire. Intentia cumpărătorului ar putea fi alta decât obiectivul setat de dvs., tocmai de aceea scopul dvs. este să atrageți cumpărătorii și să îi convingeți să cumpere. Atunci când vor să părăsească site-ul, trebuie doar să plasați acel pop-up cu oferta sau discount-ul și să îi motivați să cumpere dacă sunt indeciși. Când cineva vizitează un site, nu înseamnă neapărat că este interesat să cumpere, însă există o șansă și de ce să nu profitați de publicitatea imediată.
  6. Creați un site intuitiv și usor de navigat – Cele mai bune site-uri web sunt cele în care clienții se pot deplasa la fel de ușor prin procesul de cumpărare ca și cum ar fi intrat într-un magazin și cumpărând un pachet de bomboane. Consumatorii nu ar trebui să se gândească o secundă la procesul de cumpărare într-un magazin de cărămidă și mortar sau pe un site de e-commerce. Clienții ar trebui să poată ateriza pe site-ul dvs. web, să facă clic pe produsele dvs., să adauge produsele în coșul lor, să vadă câte articole sunt în coș, să facă ajustări în coș și apoi să cumpere.

Nu este o sarcină ușoară să convertiți traficul de pe site în clienți. Cu toate acestea, cu o tehnică solidă veți atrage consumatori. Companiile trebuie să câștige încrederea clientului, de cele mai multe ori, iar acest lucru va contribui la transformarea vizitatorilor în clienți fideli.