Cum pot opri spamul pe site-ul meu WordPress?

Dacă aveți un site web WordPress, este posibil să vă fi pus chiar această întrebare. Pe cât de fantastic este WordPress, spamul este adesea o problemă care se profilează peste el. Și nu este vorba doar de spam în comentariile blogului dvs. WordPress, vorbim de spam în e-mailul dvs., în forumuri și în formularele dvs. de contact.

În timp ce spamul în secțiunea de comentarii este aproape întotdeauna recunoscut instantaneu, de exemplu link-uri directe către un produs sau un site web fără legătură, uneori este mai puțin evident, cu un mesaj puțin mai personalizat: „Articol grozav! Acum verificați site-ul meu „bla bla” … ”

Nu numai că este iritant personal, spamul este, de asemenea, dăunător pentru site-ul dvs. web, lăsându-vă cu consecințe neprevăzute dacă nu este verificat. Fie că este vorba de alungarea utilizatorilor din secțiunea de comentarii sau chiar deteriorarea clasării dvs. SEO. Este timpul să luați măsuri!

Dar cum? De aceea, suntem aici, pentru a analiza mai atent lumea insidioasă a spamului, investigând modul în care acesta poate fi gestionat și prevenit prin utilizarea funcțiilor încorporate și a modulelor care ajută la controlul și combaterea spamului, cum ar fi Akismet.

Tipuri de spam

1.Spamboți

În general vorbind, spamboții sunt programe care îndeplinesc sarcini repetitive cu fără implicare umană. Când vine vorba de site-ul dvs. WordPress, spamboții sunt responsabili de postarea acelor comentarii automate care se inundă blogul dvs..

2.Trackbacks și Pingbacks

La fel ca spam-ul prin e-mail, spamul pe blog are propriul său scop – de a achiziționa backlinks. Deși un backlink de înaltă calitate este considerat important de Google ca semnal de clasare, este mai mult sau mai puțin definit ca un link de la un site web la altul. Trackback-urile și pingback-urile, totuși, înving scopul altruist al backlink-urilor, astfel încât link-urile să fie publicate pe site-ul dvs. web, care indică înapoi site-uri web care sunt adesea irelevante și nu merită să le vizitați pentru că nu au legătură cu conținutul dvs..

3.Comentarii manuale

După cum sugerează și numele, acesta este momentul în care sunt angajați oameni reali pentru a posta comentarii pe site-ul dvs. web. Deși conținutul poate fi de râs, acest lucru poate face cu adevărat un număr pe site-ul dvs. web. Un comentariu manual include aproape întotdeauna un link care duce către… ai ghicit! Un site nu chiar potrivit vizitatorilor dvs.

Cum oprim spamul?

Din păcate spamul în secțiunea de comentarii este inevitabil. Dar puteți face ceva numit „moderarea” comentariilor dvs. folosind instrumentele încorporate în WordPress.

Mai întâi, asigurați-vă că ați activat comment moderation. În esență, aprobați toate comentariile înainte de a fi postate pe site-ul dvs. web. Nu aveți timp să examinați fiecare comentariu? Nu vă învinovățim. De aceea, puteți seta anumite limite în administrarea WordPress (Settings →  Discussion) pe baza mai multor factori.

De asemenea, luați în considerare utilizarea CAPTCHA pe formularele dvs. WordPress, aceasta oprește spamboții. CAPTCHA se referă la puzzle-uri vizuale scurte pe care doar oamenii le pot rezolva, deci asigurați-vă că profitați de acest lucru. Vă recomandăm pluginul Google reCAPTCHA. Acesta vă permite să adăugați CAPTCHA oriunde doriți pe site-ul dvs., indiferent dacă este secțiunea de comentarii sau formularele de contact.

Nu uitați că arma secretă din arsenalul dvs. anti-spam este un plugin anti-spam. Majoritatea sunt gratuite și open-source, ceea ce înseamnă că le puteți adăuga cu ușurință pe site-ul dvs. WordPress.

Recomandarea noastra este Akismet Spam Protection, pluginul implicit care este instalat pe blogurile WordPress și este gratuit.

Prin captarea comentariilor de spam înainte ca acestea să ajungă în coada de moderare, vă puteți concentra mai bine energia pe comentariile postate de utilizatori reali, nu pe cei falsi. Sigur, Akismet a fost criticat pentru că are „fals-pozitive”, ceea ce înseamnă că unele comentarii legitime sunt marcate ca spam, dar acesta este un preț mic de plătit, dat fiind că ține la distanță o cantitate uriașă de spam.

Spamul este fără discuție o parte a unui site web WordPress.

Cu toate acestea, dacă stabiliți niște limite și profitați de plugin-uri precum Akismet, spamul devine mai mult o neplăcere ocazională.

Rețineți că secțiunea de comentarii este o modalitate fantastică de a construi interacțiunea cu cititorii site-ului dvs., așa că gândiți-vă cu atenție înainte de a decide să o eliminați complet. De aceea, activarea moderării comentariilor, obligarea vizitatorilor să se înregistreze înainte de a comenta și activarea CAPTCHA vor ajuta la oprirea spamului.

You May Also Like

About the Author: gazduire