Cum să remediați “WordPress White Screen of Death”(WSoD)

Cel mai probabil că tocmai ați găsit site-ul dvs. WordPress înlocuit de un gol mare și alb. Puf!

Primul pas: nu intrați în panică. Ceea ce ați întâlnit este infamul White Screen of Death (WSoD). În timp ce acel pseudonim sună intimidant, realitatea nu este atât de terifiantă pe cât ți-ai putea imagina.

WSoD-ul legendar poate apărea atunci când anumite lucruri nu funcționează corect cu WordPress. Ocazional, unele aspecte ale site-ului dvs. vor fi incomplete sau deteriorate, ceea ce face ca ecranul alb să apară în primul rând. Problema provine adesea dintr-o problemă cu PHP-ul site-ului dvs., care este limbajul de programare pe care se bazează WordPress.

În acest ghid, vom aprofunda motivele pentru care apare ecranul alb, înainte de a vă arăta cum să faceți față atunci când se întâmplă. Să începem!

Introducere în “WordPress White Screen of Death” (WSoD)

Ecranul alb al morții (WSoD) este una dintre cele mai cunoscute erori WordPress. Majoritatea utilizatorilor au întâmpinat această eroare cel puțin o dată, deoarece poate fi cauzată de numeroase probleme. După cum sugerează și numele, WSoD apare atunci când încercați să accesați site-ul dvs., dar este înlocuit cu un ecran alb simplu. Acest lucru se poate întâmpla numai pe o parte a site-ului dvs. sau pe întregul site, plus panoul de administrare, în funcție de cauza care stă la baza acestuia.

Există o mulțime de probleme care pot determina apariția WSoD. De obicei, un aspect al site-ului dvs. va fi întrerupt sau incomplet într-un fel. Cei mai comuni vinovați sunt pluginurile și temele, care pot conține cod incorect sau pot provoca un conflict cu o altă parte a site-ului dvs. Ecranul alb poate apărea și din cauza lipsei de memorie sau a problemelor legate de serverul dvs. de găzduire.

Cum să depanați WSoD(4 tehnici)

Deoarece WSoD vă prezintă o pagină goală simplă, poate fi dificil să diagnosticați cauza principală. Cu toate acestea, dacă utilizați următoarele tehnici, ar trebui să puteți rezolva eroarea rapid.

1. Testați-vă pluginurile

Care a fost ultimul lucru pe care l-ați făcut pe site-ul dvs. înainte ca acesta să fie gol? Sunt șanse mari să fi activat, modificat sau actualizat recent un plugin. Pluginurile sunt cel mai frecvent vinovat din spatele erorii WSoD, deci dacă ați făcut modificări la unul în ultima perioadă, prima dvs. acțiune ar trebui să fie dezactivarea acestuia. Dacă vă reîncărcați site-ul și totul revine la normal, ați găsit deja sursa problemei dvs.

Cu toate acestea, uneori nu este atât de ușor. Dacă nu tocmai ați adăugat un nou plugin, este probabil ca unul dintre pluginurile dvs. existente să cauzeze probleme de compatibilitate. Cum vă puteți da seama dacă acesta este cazul și să aflați ce plugin este de vină? Cea mai simplă soluție este să dezactivați toate pluginurile. În acest fel, dacă un plugin nu este de vină, veți ști imediat ce vă reîncărcați site-ul. Apoi le puteți activa din nou și puteți trece la pasul următor în procesul de depanare.

2. Investigați-vă tema

La fel cum pluginurile pot conține cod incorect, același lucru rămâne valabil și pentru temele instalate. Este posibil să fi existat și o problemă la instalarea sau actualizarea temei care a lăsat-o incompletă. În cele din urmă, dacă ați făcut modificări în fișierul functions.php al temei, acest lucru poate provoca eroarea.

Din fericire, verificarea pentru a vedea dacă tema dvs. cauzează WSoD este simplă. Tot ce trebuie să faceți este să o dezactivați și să reveniți la o temă generică. Dacă aveți acces la panoul de administrare, puteți face acest lucru accesând Aspect> Teme. Pur și simplu plasați cursorul peste una dintre temele implicite WordPress și Activați.

Dacă panoul de administrare nu este disponibil, puteți face acest lucru și cu FTP. Deschideți folderul wp-content/themes și pur și simplu redenumiți folderul pentru tema pe care o folosiți în prezent.

Acest lucru va face ca WordPress să vă dezactiveze tema și să aplice automat tema implicită. Acum puteți verifica site-ul pentru a vedea dacă WSoD a dispărut.

Dacă această metodă rezolvă problema, știți că tema dvs. a fost cauza erorii. Dacă ați făcut recent modificări temei, ar trebui să încercați să o ștergeți și să reinstalați versiunea originală. Dacă acest lucru nu rezolvă problema, vă recomandăm să consultați documentația oficială a temei sau să contactați dezvoltatorul pentru mai multă asistență.

3. Verificați limita de memorie

Dacă WSoD apare doar ocazional sau pe anumite părți ale site-ului dvs., se poate datora faptului că site-ul dvs. a depășit limita maximă de memorie. Aceasta se referă în mod specific la memoria PHP, care este cantitatea de memorie alocată PHP pe care rulează WordPress. Limita va fi de obicei setată la 64 MB în mod implicit, dar uneori acest lucru nu este suficient.

Pentru a remedia acest lucru, trebuie să alocați mai multă memorie instalării dvs. Modul exact de a face acest lucru poate varia în funcție de configurarea și gazda dvs..

4. Utilizați modul de depanare WordPress

Dacă ați ajuns până aici fără a găsi soluția la problemele dvs. WSoD, este timpul să vă prezentăm modul de depanare(DEBUG) WordPress, care este un instrument încorporat în toate instalațiile WordPress. În mod normal, această opțiune este dezactivată deoarece este strict destinată testării, dar o puteți activa oricând.

Activarea modului de depanare va crea un jurnal de erori cu tot ceea ce se întâmplă atunci când site-ul dvs. încearcă să se încarce. Puteți chiar să afișați aceste informații direct pe pagină. Vă recomandăm să faceți acest lucru pe o versiune de testare a site-ului dvs., deoarece informațiile colectate de modul de depanare pot fi sensibile. De exemplu, ar putea conține informații personale sau ar putea evidenția defectele de securitate.

Pentru a activa modul de depanare, va trebui să editați fișierul wp-config.php al site-ului. Acest fișier este un element extrem de important pe site-ul dvs., deoarece conține toate informațiile bazei de date (inclusiv parolele dvs.). Prin urmare, ar trebui să consultați documentația oficială înainte de a începe să o editați.

Când sunteți gata să începeți depanarea, accesați fișierul wp-config.php prin FTP, SSH sau managerul de fișiere al gazdei. Căutați următoarea linie în codul fișierului:

define( ‘WP_DEBUG’, false );

După cum am menționat, aceasta este setată la „fals” în mod implicit. Tot ce trebuie să faceți este să îl schimbați după cum urmează:

define( ‘WP_DEBUG’, true );

Când salvați fișierul, modul de depanare va fi activat. Dar cum vedeți jurnalul pe care îl creează? Puteți afișa jurnalul de erori de depanare utilizând una dintre cele două metode. Primul este să generați un fișier jurnal, pe care îl puteți face adăugând următoarea linie la wp-config.php:

define( ‘WP_DEBUG_LOG’, true );

Aceasta va genera un fișier numit debug.log în directorul / wp-content /. Acest fișier poate fi deschis și citit folosind majoritatea editorilor de text standard, cum ar fi Notepad.

De asemenea, puteți alege să afișați mesajele de eroare direct pe pagină. Pentru a face acest lucru, adăugați următorul cod la wp-config.php:

define( ‘WP_DEBUG_DISPLAY’, true );

Acum puteți verifica codul HTML al site-ului dvs. pentru a vedea jurnalul de erori. Motivul pentru care faceți acest lucru este că jurnalul vă poate oferi o idee despre ceea ce ar putea determina WSoD să apară în primul rând. Dacă aveți noroc, jurnalul de erori ar trebui să clarifice exact ce fișier cauzează problema. De exemplu, este posibil să vedeți o eroare ca aceasta.

Eroare de analiză: eroare de sintaxă /home/name/public_html/wordpress/wp-content/themes/your_theme/functions.php pe linia 231

În acest caz, puteți vedea că problema se află în fișierul functions.php, în special pe linia numerotată 231. Acum puteți deschide fișierul, verificați linia notată și investigați pentru a vedea ce ar fi putut cauza eroarea de sintaxă . De îndată ce ați corectat problema, puteți salva fișierul și apoi verificați din nou site-ul.

Dacă primiți mesaje de eroare mai puțin simple, le puteți introduce de obicei în Google sau într-un alt motor de căutare pentru a găsi mai multe informații. Este foarte rar să întâlniți o problemă cu adevărat unică, așa că este posibil ca cineva să se fi confruntat – și deja să rezolve – problema dvs.. De asemenea, puteți consulta WordPress Codex și forumurile de asistență.

După ce ați terminat de utilizat modul de depanare, este important să vă amintiți să îl dezactivați.

You May Also Like

About the Author: gazduire